POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Myślę, że można nazwać ten film branżowym. Tak emocjonalnie rzecz biorąc. Na podstawie opowiadania Tokarczuk, gra Figura, którą uwielbiam.
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
A ja ostatnio oglądałam "below her mouth". Całkiem fajny i odważny film. Aktorki też niczego sobie
- Wiosennagwiazda
- Moderatorka
- Posty: 3332
- Rejestracja: 21 sie 2005, o 00:00
- Lokalizacja: LND
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
dopiero teraz zauważyłam, a ost. szukałam rozpiski z czymś nowszym:)Alfa_Omega pisze:
Nadszedł czas nieco uzupełnić listę
- Alfa_Omega
- super forma
- Posty: 1835
- Rejestracja: 9 cze 2012, o 21:54
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
pomału (bo oglądanie jednak trochę trwa ) tworzę część 3
Miód jest dla mięczaków, prawdziwi twardziele żują pszczoły
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Wielbicielkom romansów dwóch bi z mężczyznami "w tle" polecam serial pt.Gypsy na netfliksie. Bardzo dobrze zrobiony.
The wind is my voice
The moon is my heart
Come find me
I'm on every hills and fields
I'm here
- PiXie29
- początkująca foremka
- Posty: 39
- Rejestracja: 1 sty 2017, o 21:42
- Lokalizacja: Wszędzie tam, gdzie czuję się dobrze
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Zgadzam się, film dobrze zrobiony, aczkolwiek przy naprawdę świetnym warsztacie Naomi Watts i genialne zbudowanej postaci Jean, aktorka grająca Sydney mocno odstawała.. No, ale miała wysoko postawioną poprzeczkęAltena_Q pisze:Wielbicielkom romansów dwóch bi z mężczyznami "w tle" polecam serial pt.Gypsy na netfliksie. Bardzo dobrze zrobiony.
Z nowości to z niecierpliwością czekam na Atomic Blonde z Charlize Theron oraz film Polańskiego Prawdziwa historia z Emmanuelle Seigner i Evą Green. Ten ostatni z premierą na razie tylko w Cannes, ale prawdopodobnie w listopadzie można spodziewać się premiery we Francji.
"Życie jest jak pudełko pełne kotów, nigdy nie wiesz, na co trafisz..."
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
A mnie zanudził i po kilku odcinkach dałam sobie spokój. Dla mnie kompletnie nieprzekonujący i wydumany z palca.PiXie29 pisze:Zgadzam się, film dobrze zrobiony, aczkolwiek przy naprawdę świetnym warsztacie Naomi Watts i genialne zbudowanej postaci Jean, aktorka grająca Sydney mocno odstawała.. No, ale miała wysoko postawioną poprzeczkęAltena_Q pisze:Wielbicielkom romansów dwóch bi z mężczyznami "w tle" polecam serial pt.Gypsy na netfliksie. Bardzo dobrze zrobiony.
Lubię kiedy kobieta...
- PiXie29
- początkująca foremka
- Posty: 39
- Rejestracja: 1 sty 2017, o 21:42
- Lokalizacja: Wszędzie tam, gdzie czuję się dobrze
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Nie są dla mnie zaskoczeniem takie opinie Życiowości tam raczej nie znajdziemy i faktycznie jest odrealniony... ale mnie najbardziej zaintrygowało żonglowanie kłamstwem, które tak łatwo przychodziły głównej bohaterce i z czasem jak odkrywały się kolejne karty układanki - czekałam aż to wszystko się w ciągu sekundy wyda. Takie moje wnioski po obejrzeniu całego seriali, aczkolwiek pod koniec faktycznie zdarzało mi się niektóre wątki pomijaćImaSumak pisze:A mnie zanudził i po kilku odcinkach dałam sobie spokój. Dla mnie kompletnie nieprzekonujący i wydumany z palca.PiXie29 pisze:Zgadzam się, film dobrze zrobiony, aczkolwiek przy naprawdę świetnym warsztacie Naomi Watts i genialne zbudowanej postaci Jean, aktorka grająca Sydney mocno odstawała.. No, ale miała wysoko postawioną poprzeczkęAltena_Q pisze:Wielbicielkom romansów dwóch bi z mężczyznami "w tle" polecam serial pt.Gypsy na netfliksie. Bardzo dobrze zrobiony.
"Życie jest jak pudełko pełne kotów, nigdy nie wiesz, na co trafisz..."
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
No widzisz, a ja się wciągnęłam. Zafascynowało mnie, jakie numery psychologiczne odstawia główna bohaterka i nie mogłam się doczekać, co jeszcze wymyśli. Chociaż przyznaję, że pod koniec już namotali za dużo, tak, że wyszło chaotycznie. I trochę tak, jakby nagle skończyły się pieniądze na serial i "trzeba skończyć wszystkie wątki w jednym odcinku choćby nie wiem co", tak, że samo zakończenie wydaje się jakieś nieprzekonujące. I ukazujące jeszcze dobitniej, jak pokręcona jest główna bohaterka. Ale wątek Diane/Sydney ukazany był naprawdę dobrze, trochę fanserwisu dla pań też się znalazłoImaSumak pisze:A mnie zanudził i po kilku odcinkach dałam sobie spokój. Dla mnie kompletnie nieprzekonujący i wydumany z palca.PiXie29 pisze:Zgadzam się, film dobrze zrobiony, aczkolwiek przy naprawdę świetnym warsztacie Naomi Watts i genialne zbudowanej postaci Jean, aktorka grająca Sydney mocno odstawała.. No, ale miała wysoko postawioną poprzeczkęAltena_Q pisze:Wielbicielkom romansów dwóch bi z mężczyznami "w tle" polecam serial pt.Gypsy na netfliksie. Bardzo dobrze zrobiony.
The wind is my voice
The moon is my heart
Come find me
I'm on every hills and fields
I'm here
-
- foremka dyskutantka
- Posty: 175
- Rejestracja: 4 gru 2015, o 20:52
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
"Atomic Blonde" daje radę. Muzyka świetna, fajny klimat stolicy Niemiec na kilka dni przed upadkiem Muru Berlińskiego, przekonująca Charlize Theron jako agentka wywiadu tłucze złych gości aż miło i HOT scena z przepiękna brunetką znaną z klipu Michaela Jacksona "Hollywood Tonight".
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
wiem że już się z wami pożegnalam ale wpadłam tylko na chwilę polecić wam: "Piękne lato" (2015) Tytuł oryginalny: La belle saison. Piękna sceneria, fabuła też ok, polecam.
http://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kne+lato-2015-731369
http://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kne+lato-2015-731369
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Quand.on.a.17.ans.2016-mając 17-cie lat .Polecam
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
You, me and him... para lesbijek I... on. Na zalukaj.com jest dostepny
She's not the chapter. She's all the story
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
która jeszcze nie widziała serialu "Black Mirror" - polecam 4. odcinek 3. sezonu. "San Junipero".
coś pięknego.
coś pięknego.
-
- natchniona foremka
- Posty: 468
- Rejestracja: 12 lis 2017, o 20:08
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Tez mnie zachwycil ten odcinek! W ogole Black Mirror to bardzo dobry serial.mayawaska pisze:która jeszcze nie widziała serialu "Black Mirror" - polecam 4. odcinek 3. sezonu. "San Junipero".
coś pięknego.
Jesli chodzi o seriale to “Easy” i odcinek “ Vegan Cinderella” obejrzalam nie wiem ile razy .. i w drugim sezonie rowniez ta sama para dziewczyn w odcinku “Lady Cha Cha” - szczegolnie postac zagrana przez Jacqueline Toboni jest mega hot
Kilka tygodni temu obejrzalam “ Princess Cyd” - fajny, podobal mi sie.
You look like Marilyn Monroe and it makes me wanna run...... for president.
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Nowy film pt.: Professor Marston and the Wonder Women.
-
- foremka dyskutantka
- Posty: 175
- Rejestracja: 4 gru 2015, o 20:52
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Raczej " You me her"kokona pisze:You, me and him... para lesbijek I... on. Na zalukaj.com jest dostepny
- Alfa_Omega
- super forma
- Posty: 1835
- Rejestracja: 9 cze 2012, o 21:54
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
No i kolejne uzupełnienieAlfa_Omega pisze: ↑2 lut 2017, o 12:47Nadszedł czas nieco uzupełnić listęAlfa_Omega pisze:Zrobiłam dla Najdroższej kiedyś taką małą listę lektur mniej lub bardziej obowiązkowych (stąd jak najbardziej subiektywne komentarze), może się komuś przyda
oczywiście, nie ma tu wszystkich, które widziałam, na wiele było mi szkoda płyty
101 Reykiavik
8 kobiet
80 dni
A girl thing - pierwsza część branżowa ale pozostałe też warte obejrzenia
Aimee i Jaguar
Albert Nobbs - Glenn Close i nie trzeba dodawać nic więcej
And then came Lola
April's shower - musisz obejrzeć;)
Bar girls
Boat trip - kupa śmiechu no i Cuba Gooding Jr.
Bound - poza wszystkim, zwróć uwagę na świetną muzykę i zdjęcia… przymiarki Wachowskich do Matrixa
Boys dont cry - oskar dla Hilary Swank
Brokeback mountain
Chutney popcorn
Circumstance
Claire of the moon - przeciwieństwa chyba naprawdę się przyciągają;)
Como Esquecer
Connie i Carla - Toni Colette, David Duchovny i draq queens - kupa śmiechu
Córka botanika
Desert hearts - życie zaczyna się po rozwodzie;P
Elena Undone - hit tego roku - i słusznie
Everything Relative - mój nr 1 ))))
Fine dead girls
Fingersmith - na podstawie Sarah Waters - książka dużo lepsza
Finns Girl
Fucking Amal
Gdyby ściany mogły mówić 2 - obowiąkowo jak i Gdyby ściany mogły mówić 1
Gia
Gigola
Godziny
Hannah Free
Here come the girls 1
Here come the girls 2
Here come the girls 3
High art
Highly Strung
I can't think straight - sympatyczne i niezła muzyka
Imagine me & you - strasznie sympatyczne, no i mamuśka rządzi;))))))
Inne spojrzenie - Szapołowska i Jankowska-Cieślak (po węgiersku;P )
It's in the water
Itty Bitty Committee
Julie Johnson
Kiedy noc nadchodzi - klimatyczne
Kinky boots - koniecznie
Kissing Jessica Stein
Late Bloomers - urocze
Leading ladies
Lepsze niż czekolada - zabawne i tu też mamuśka daje radę;))))))
Lip Service - serial
Loving Annabelle - dlaczego ja nie miałam takich nauczycielek???
Milk - oskar dla Seana Penna
Moja matka woli kobiety - obowiązkowa lekcja hiszpańskiego;)
Oczy szeroko otwarte
Out of season
Prey for Bobby - koniecznie no i Sigurney Weaver
Prey for rock&roll
Priscilla królowa pustyni - też obowiązkowo i to przynajmniej raz w roku )))))))
Producing adults
Przodem do tyłu - Kevin Kline, Joan Cusack i Debbie Reynolds czy trzeba mówić coś więcej?;)
Puccinni dla początkujących
Queer as folk - serial
Red Doors - czad;)))))))))
Rocky Horror Picture Show - absolutnie obowiązkowe;)
Saving face - czad do potęgi no i Joan Chen;))))))))))
Secret - egzotycznie, po hebrajsku, interesujące no i Fanny Ardant… achhhhhhh ta Fanny……mhmmmmm
Serving in silence: The Margarethe Cammermeyer story - na faktach, no i ta Glenn Close…
The Berlin affair
The Birdcage - Robin Williams i wszystko jasne;)
The Fish Child
The Four Faced Liar
The Gymnast - Dreya Weber ma w sobie coś… vide Everything Relative
The Investigator
The kids are allright - niewiarygodne ale nawet grali to w tym roku u nas w kinach;)))
The L word - przedstawiać chyba nie trzeba;P
The Night watch - na podstawie Sarah Waters
The Secret Diary of Miss Anne Lister - bardzo dobre
The truth about Jane
The unexpected love - urocze
The world unseen - piękne, smutne, apatrheidowi mówimy stanowcze NIE;) vide I can't think straight
Tipping the velvet - lektura obowiązkowa, książka również i wszystko co wyszło spod ręki Sarah Waters
Torch song trilogy
Transamerica
Viola di Mare
With every heartbeat
Zagadka nieśmiertelności - niekoniecznie branżówka ale… Catherine Deneuve i Susan Sarandon w jednym łóżku…;P
A map of love
A perfect ending
About Ray
Affare zu dritt
All about E.
Anatomy of a love scene
Appropriate behaviour
Ava's imposible things
Big dreams in Little Hope
Brides to be
Camp Belvidere
Carol
Cloudburst
Concussion
Duke of burgundy
Freeheld
Grandma
Gry weselne
Ich will dich
Inescapable
Io e lei
Joe and Belle
Kiss me
Liberty's secret
Lilting
Liz in septiembre
Love
Love is all you need?
Margarita
Nikki & Nora (2004)
Nikki & Nora (2013 - serialik)
Nina's heavenly delights
Nude area
Orange is the new black
Paryż 5.59
Ravens touch
Reaching for the moon
Room in Rome
Służąca
Tammy
The call
The Fosters
The Girl king
The guest house
The night watch
The page turner
The passion trilogy
Transparent
TRU love
Vier Minuten
W ukryciu
Wentworth
Who afraid Vagina Wolf
Zjednoczone stany miłości
The perfect family
Wynnona Earp (serial)
Pani z przedszkola
Jenny's wedding
The Call
She Must Be Seeing Things
Signature Move
A date for mad Mary
Below her mouth
Beyond Love
Broken promises
Prawdziwa historia
Different For Girls (serial)
As Good As You
Bare
Happy End?!
Stud Life
Sils Maria
The Firefly
Sand Dollars
Pariah
Show Me Love
Almost Adults
Summertime
Edie & Thea: A Very Long Engagement
The Sex Monster
Tig
Rent
Fear of Water
Jamie and Jessie Are Not Together
Despite the Falling Snow
Die Konkurrentin
The Returned (serial)
Die Leibwächterin
Lato Sangaile
Frauensee
Ambrosia
Lianna
Orphan Black (seial)
Supergirl (serial)
Gypsy (serial)
The 100 (serial)
Bilitis
Thelma
Sense8 (serial)
Twenty (serial)
Carmilla (serial)
The Party
Axolotl Overkill
Women Who Kill
Battle Of The Sexes
The Misadrists
A Milion Happy Nows
Hello Again
Princess Cyd
My Days of Mercy
The Carmilla Movie
A Worthy Companion/Allure
Thelma
Chavela (dokument o kochance Fridy Kahlo)
Shelby's Vacation
Disobedience
Life Partners
Welcome Homo (polski)
You, me and him
Vita i Virginia
The Miseducation of Cameron Post
Lizzie
My days of mercy
Tell it to the bees
Porcupine Lake
Becks
Colette
9-1-1 (serial)
Professor Marston and the Wonder Women
Saturday Church
Janet King (serial)
Vida (serial)
Compulsion
Rafiki
Miłego oglądania
Miód jest dla mięczaków, prawdziwi twardziele żują pszczoły
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Serial Killing Eve. Perelka, bardzo mi się podoba cudownie zakręcony z typowym angielskim humorem.
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
obejrzałam Killing Eve. Wciąga, ale czasem miał słabe momenty. Muszą dac więcej czarnego humoru. Odcinek nr 8 naciągany. Zobaczymy co z sezonem 2-gim.
- poznanianka88
- początkująca foremka
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 cze 2015, o 22:49
- Lokalizacja: Poznań
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Oglądałam i mam podobne odczucia. Świetny film i bardzo przyjemnie się patrzy tam na Charliemilan4ever pisze: ↑18 sie 2017, o 20:43"Atomic Blonde" daje radę. Muzyka świetna, fajny klimat stolicy Niemiec na kilka dni przed upadkiem Muru Berlińskiego, przekonująca Charlize Theron jako agentka wywiadu tłucze złych gości aż miło i HOT scena z przepiękna brunetką znaną z klipu Michaela Jacksona "Hollywood Tonight".
- poznanianka88
- początkująca foremka
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 cze 2015, o 22:49
- Lokalizacja: Poznań
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Moje ulubione to:
Gry weselne
Pocałuj mnie
Bloomington
Kochałam Annabelle
Nie potrafię inaczej
Carol
Muskając aksamit
Pęknięcia
A oglądałyście Thelmę? Mnie się nie podobał, byłam rozczarowana tym filmem.
Gry weselne
Pocałuj mnie
Bloomington
Kochałam Annabelle
Nie potrafię inaczej
Carol
Muskając aksamit
Pęknięcia
A oglądałyście Thelmę? Mnie się nie podobał, byłam rozczarowana tym filmem.
-
- foremka dyskutantka
- Posty: 175
- Rejestracja: 4 gru 2015, o 20:52
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Czekam na "Disobedience", premiera w polskich kinach 3 sierpnia. Jakoś rok po światowej premierze, ale dobrze, że jest.
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Na Zalukaj już jest....mojej du*y nie urwałomilan4ever pisze: ↑26 cze 2018, o 18:44Czekam na "Disobedience", premiera w polskich kinach 3 sierpnia. Jakoś rok po światowej premierze, ale dobrze, że jest.
"Pamiętaj, tchórz umiera tysiąc razy.
Odważny umiera,Zawsze tylko raz!" ZxRx
Odważny umiera,Zawsze tylko raz!" ZxRx
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Osz! Brodawki z twarzy to sobie może aktorka usunąć, a plucia do gardła (spoiler) to nie widziałam jeszcze w żadnych filmie erotycznymDainty pisze: ↑23 lip 2018, o 19:23Na Zalukaj już jest....mojej du*y nie urwałomilan4ever pisze: ↑26 cze 2018, o 18:44Czekam na "Disobedience", premiera w polskich kinach 3 sierpnia. Jakoś rok po światowej premierze, ale dobrze, że jest.
- ola39
- uzależniona foremka
- Posty: 789
- Rejestracja: 13 sty 2014, o 19:58
- Lokalizacja: Wrocław,Nowa Ruda, każde miejsce z internetem
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
eee Aktorki były miłe dla oka i były zdecydowanie na plus - gorzej że paliły . Szczególnie scena w hotelu - od razu sobie wyobraziłam że będę musiała spać w takim pokoju gdzie ktoś palił bo chyba w europie już nie można palić w żadnym hotelu ( może sie mylę).
Ola
Everything be made as simple as possible, but not SIMPLER !
-
- początkująca foremka
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 sie 2018, o 23:09
- Lokalizacja: Wentworth
Serial o lesbijkach lub film
Hej dziewczyny! Polecicie mi jakiś serial o lesbijkach lub film? Oglądam aktualnie serial Wentworth i strasznie zakochałam się w Nicole da silva. Kiedy ona w serialu uprawia seks z inną kobietą, płacze, normalnie lecą mi łzy. Zakochałam się w niej. Miałyście kiedyś taką sytuację? Polecicie mi jakiś serial? Może o niej zapomnę. Gdy widzę Nicole odrazu mam lepszy humor, ona jest taka piękna i odważna, porostu mój ideał kobiety. Nicole sprawia, że znikają moje wszystkie problemy, nie śpię bo myślę o niej, a jak śpię to śnie o niej. Pomóżcie!
-
- początkująca foremka
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 sie 2018, o 23:09
- Lokalizacja: Wentworth
Re: Serial o lesbijkach lub film
Francesca1981 pisze: ↑11 sie 2018, o 23:17Hej dziewczyny! Polecicie mi jakiś serial o lesbijkach lub film? Oglądam aktualnie serial Wentworth i strasznie zakochałam się w Nicole da silva. Kiedy ona w serialu uprawia seks z inną kobietą, płacze, normalnie lecą mi łzy. Zakochałam się w niej. Gdy widzę ten stosunek z Kim to mam ochotę ją zabić i zazdroszczę jej i jest mi przykro, że to nie jestem ja tylko ona.
Miałyście kiedyś taką sytuację? Polecicie mi jakiś serial? Może o niej zapomnę. Gdy widzę Nicole odrazu mam lepszy humor, ona jest taka piękna i odważna, porostu mój ideał kobiety. Nicole sprawia, że znikają moje wszystkie problemy, nie śpię bo myślę o niej, a jak śpię to śnie o niej. Pomóżcie!
Re: Serial o lesbijkach lub film
Nicole
Tez sie w niej zakochalam po tym serialu :p
Jest jeszcze austrakijski serial Doctor doctor z Nicole. Co prawda gra postac hetero ale popatrzec na nia mozna
Tez sie w niej zakochalam po tym serialu :p
Jest jeszcze austrakijski serial Doctor doctor z Nicole. Co prawda gra postac hetero ale popatrzec na nia mozna
- PiXie29
- początkująca foremka
- Posty: 39
- Rejestracja: 1 sty 2017, o 21:42
- Lokalizacja: Wszędzie tam, gdzie czuję się dobrze
Re: POLECAM [filmy o tem. branżowej] aktualności
Dokładnie! Bardzo wkręciłam się w klimat KIlling Eve - ma słabsze momenty, ale Blondyna wymiata nie mogę się doczekać drugiego sezonu
Ostatnio dosłownie pochłonęłam w całości Dom Kwiatów (La Casa de las Flores)! Jakbym miała komuś opisać jakie filmy/seriale lubię oglądać, to w życiu by mi nikt nie zaproponował tego serialu, ale powiem Wam, że bardzo przyjemnie oglądało mi się perypetie rodziny de La Mora. Sporo wątków queer, barwny serial, zahacza o klimat hiszpańskiej telenoweli, postacie dość płytkie, więc nie ma co się spodziewać skomplikowanej fabuły, ale Dom Kwiatów to moim zdaniem idealny przerywnik pomiędzy "ciężkimi" serialami
"Życie jest jak pudełko pełne kotów, nigdy nie wiesz, na co trafisz..."