"Jarek, Jarek nie wstydź się - przecież każdy o tym wie" - czyli o zasadności dzikiej homo-lustracji

Problem mam. Natury moralnej mam ten problem. Bo chyba nie dorastam. (Bo raczej nie przerastam). Anyway... W czym rzecz? W tym, że się czasy zmieniają. Że trzeba robić inaczej niż matka uczyła. Może jeszcze myśleć inaczej nie trzeba, ale robić już chyba tak. Sama nie wiem... Posłuchajcie:

Przed nami Dni Równości. Poprawne, paradne, kulturalne. Tak by korekt było. By się nie wstydziło. Ale też żeby się pokazało, pochwaliło. Żeby dobrze się mówiło. Żeby się OKAZAŁO. Żeby już nie tylko czarne na białym było, że gej też człowiek. Że lesbijka to taka sama jak inne kobieta. Ma się okazać, że ten gej, ta lesbijka to nierzadko ponad przeciętną społeczną wyrośli. Że nadają bieg sprawom, że dyktują warunki. Że nie tylko czują, ale pokazują Światu jak on ma czuć, co myśleć, jak widzieć. Jak kiedyś Platon, jak później Macedończyk, da Vinci, Caravagio, Dante, Szekspir, Newton, Debusssy, Czajkowski, Andersen, Mann, Turing, Foucault, Versace, Waldorff... Jak Eleonora Roosvelt, Woolf, Łępicka, Dąbrowska...

Chciałoby się tak dalej wymieniać, pokazywać twarze tych co nie tylko jak ja kochają, lecz co ZNACZĄ, co potrafią. Chciałoby się... Szczególnie kobiety miałabym ochotę tak powymieniać z nazwiska. Szczególnie Polki. Tylko wiecie, jakoś nie mogę. Nie wypada mi. Bo to przecież nie moja rzecz. Bo szacunek, bo prywatność, bo nie robić bliźniemu co tobie niemiłe... Wiecie...

A mnie jednak taka podła myśl w pół kroku od trzech dni zatrzymuje... Bo jaki jest świat dzisiejszy każdy widzi, jaka Polska - doświadcza. Bezpardonowo dosyć mamy. Bezwzględnie. Prywatność - szczególnie osób publicznych, nie do końca prywatna, bliźni bliźniemu już nie takie rzeczy zrobił i jakoś obaj żyją. Inne to życie, inne w nim prawa niż te, które ja z mlekiem matki. Stąd ta myśl (wcale nie-pierwsza, nie taka znowu "hop"), żeby jednak te twarze znanych polskich gejów i lesbijek pokazać. Żeby się nimi w podły sposób posłużyć. Żeby świnią być i tak jak możni tego świata w moim życiu świnią, tak żebym ja się w ten świński ryj przystroiła i żebym się ZDOBYŁA, powiedziała, pokazała, nazwała. Bo "to" i tak wszyscy wiedzą. To każda lesbijka, każdy gej, własnym doświadczeniem nauczeni, między słowami czytają. Tego się nie da ukryć. To jak na dłoni widać. To nierzadko tajemnicą poliszynela jest. Że Ten, że Ta, że z Tym, że TO! Wiadomym jest. A ja jednak milczę. Milczę.

Milczę. I daję się tym moim milczeniem na coraz głębszy margines społeczny spychać. Bo kto ja jestem? Jakaś zwykła lesbijka. Nikt. Szarak. Ja światem nie rządzę. Mnie się świat nie słucha. Ja mu nawet podskoczyć nie mogę. Bo co taka lesbijka jak ja mogę? Cicho siedzieć najwyżej. Się nie wychylać. Mogę, za łaskawym przyzwoleniem, w domu, pod kołdrą swoje robić, ale i to tak tylko żeby przypadkiem na światło dzienne nie wyszło. Żeby się dobrzy ludzie nie dowiedzieli, że się w ogóle takie rzeczy wyprawia. Ale przecież się wyprawia! I to JAK się wyprawia! I to KTO wyprawia! I to ILU! Ale nie! ja cicho siedzę. Mnie nie wypada, ja milczę. Milczę i patrzę jak się inni na placach swoich bohaterów windują do nieba. Jak kuponiki odcinają, jak im łatwiej.

Świat kształtują normy. To wiemy. Od tych norm mamy wyjątki. To też wiemy. A im chlubniejszy wyjątek, tym podobnym jak on wyjątkom łatwiej się z tymi podstawowymi normami zmierzyć. To proste. Tak? Więc z jakiej racji jedni mogą mieć swoich bohaterów, stawiać im pomniki, nadawać znaczenia, torować sobie nimi drogę do chleba, a ja się z moimi bohaterami tak cackam? Dlaczego nie miałabym w dyskusji nad być albo nie być polskich homików jakiegoś mojego Piłsudskiego, jakiegoś Jana Pawła II użyć? Jakiejś super ważnej pani prezes, trzymającej w jednej dłoni polskie media, a w drugiej dłoń swojej kochanki? Jakiegoś znaczącego polityka, opiniotwórczej dziennikarki, odnoszącego sukcesy sportowca, genialnego fotografika, niebanalnej piosenkarki, finansowego tuza, dyktatora mody, duchowego przewodnika? Dlaczego nie miałabym robić tego co świat cały (od zawsze!) robi? Dlaczego?

Wiem, wiem - nie mam prawa. Najmniejszego. To w końcu ich rzecz z kim, co, jak. Mnie nic do tego. Ale wiecie i oni, i ja żyjemy w świecie, w którym bać się nie należy. W którym, jeśli się Prawdy z hukiem w oczy Światu nie rzuci, to się ją na zwyczajne zapomnienie skaże. Tak, bo fakty (choćby najprawdziwsze!) odłożone ad acta, pokrywają się kurzem, tracą na znaczeniu, aż w końcu znikają na zawsze. Sami powiedzcie, co mi dzisiaj po genialnym geju czy lesbijce, którzy swego czasu świat jednym palcem na nowe tory skierowali, skoro dziś nikt nie przyjmuje do wiadomości, że to nierzadko właśnie takie wybitne homo-niewiadomo u podwalin nauki, sztuki, cywilizacji...

A gdyby tak pokazać uparcie ślepym niedowiarkom, że dokładnie takie samo homo-niewiadomo ich dzisiejszy świat kształtuje? Że ci, z których oni drwią, którym ostatecznie pozwalają, na których ze smutną akceptacją patrzą, właśnie ci nimi tak naprawdę rządzą?
Gdyby tak programowo, metodycznie, nieustępliwie, jak przykładowo kler z religią w polskich szkołach... (uczmy się od najlepszych!), zacząć się w świadomości polskiego społeczeństwa z myślą o wszechobecnym homoseksualizmie rozgaszczać? Gdyby tak przy byle okazji powtarzać np.: "w każdej radzie pedagogicznej obok księdza zasiada przynajmniej jeden gej lub lesbijka", "w polskim rządzie był, jest i będzie gej-mason", "polskie siatkarki to niemal same lesbijki", "artyści o szczególnej wrażliwości, to geje w większości", "lesbijki są świetnymi kierowcami, bo nie liczą się ze złośliwymi uwagami swoich mężów, ojców, braci", "stypendyści naukowi polskich uczelni wyższych, to w dużej mierze walczący o akceptację społeczną homoseksualiści", "lesbijka nie stwarza zagrożenia dla nienarodzonego". Etc, etc... W różnym tonie, na różnym poziomie, o różnych warstwach społecznych ale ciągle. Ciągleciągleciąglec i ą g l e. Do znudzenia. Bo jeśli nie jakością, to może masą chociaż..?

Bo wiecie, może to jednak fakt - świnią nie wolno być. Bo każdy ma swoje prawa i póki nie gwałci praw innych, nikt nie ma prawa gwałcić jego praw. Nikt! Jeśli jednak ten gej, ta lesbijka, której ja prawo do prywatności i godności poszanowałam, w sposób podły i niski (ze strachu, bo się opłaca, bo tak dla niego lepiej) plunie w moją stronę kłamstwem, obłudą i prawdziwie homofobicznym sposobem odbierze mi prawo do bycia sobą, temu i ja w oczy plunę. Tak! Bo nie będę bezczynnie patrzeć jak z ekranów telewizorów odbiera się godność lesbijkom, pozdrawiając "ukochanego narzeczonego", skoro wiadomym jest komu babę zesłał bóg. Jak się trąbi w tuby kobiecej, taniej prasy o odrazie do męskich ust, skoro się dopiero co te usta całowało. Tego nie wybaczę. Bo takie zachowania w jednej sekundzie niszczą mrówczą pracę takich właśnie jak ja szaraczków. Takie słowa odbierają siłę i odwagę tym homikom, którzy nie mają jej na tyle, by bez strachu żyć godnie i w zgodzie ze sobą w tym polskim, nie akceptującym niczego co inne, świecie. Którzy za wygodne, kłamliwe życie kryptogejów płacą czasami swoim własnym życiem. Tego nie zniosę!

Nie zniosę! I wiecie co zrobię? Jeśli jeszcze raz usłyszę, że ci którzy powinni dbać o wizerunek homoseksualistów w Polsce, niszczą go, uciekając się do prymitywnych metod samo-zaprzeczania, tych właśnie WSKAŻĘ. Jak? Ot, choćby na takiej jak ta zbliżającej się Paradzie Równości. Bo kto mi zabroni przebrać się np. za wspomnianą wyżej "ukochaną narzeczoną", stanąć przed szeregiem kamer i radośnie wyszczebiotać: "mam 40 lat, urodziłam się w Bielsko-Białej, jestem lesbijką. Moja ostatnia płyta w miesiąc rozeszła się w stu tysiącach egzemplarzy".. O! No bo kto mi zabroni? Kto mi zabroni sobą być, ha!?
De_Monik
Data publikacji w portalu: 2006-06-01
Podoba Ci się artykuł? Możesz go skomentować, ocenić lub umieścić link na swoich stronach:
Aktualna ocena: ocena: 2 /głosów: 1
Zaloguj się, aby zagłosować!
OPINIE I KOMENTARZE+ dodaj opinię  

shadowland2006-06-02 09:05
De Monik, tylko zeby nie bylo z Toba tak jak z Jarkiem K., ktory wszystkich chcial lustrowac, ujawniac a jak przyszla kolej na niego to sie chlopina ciezko przestraszyl;) nigdy by mi nie przyszlo do glowy, zeby outowac innych ludzi tak jak nie zyczylabym sobie zeby ktos robil to za mnie; kazdy ma jakies swoje powody, motywy i pelne prawo zyc tak jak jej/jemu sie podoba, jawnie lub w ukryciu, nikt nie ma prawa w to ingerowac; zamiast ujawniac znane osoby wbrew ich woli lepiej sama najpierw zdobadz popularnosc a potem obwiesc swiatu wszem i wobec prawde o sobie, moze zachecisz wtedy inne osoby do takieg kroku

land of iz2006-06-02 22:20
Ale DeMonik pisze o czymś innym, o tym, że chciałaby swoje idolki podziwiać, bez żadnych ambiwalentnych uczuć, bo dzięki takim idolkom mogłaby się stać, o ile dobrze rozumiem, pełniej sobą. Rada, aby autorka najpierw żyjąc przez lata w klozecie osiągneła popularność, a potem dokonała coming-outu wydaje mi się okrutnym nieporozumieniem, ponieważ spycha ją/nas na powrot w układ, w którym do pewnego stopnia podpisuje się zgodę na homofobię. Przede wszystkim jednak nie musimy stawać się Madonną, żeby pisać o jej karierze. Chodzi raczej o to, żeby można było osiągnąć popularność od zera jako lesbijka, nie będąc przy tym sierotą, bo w każdym innym wypadku pojawia się presja rodzin, które z kolei też znajdują się pod presją - swoich krewnych, miejsca pracy lub kościoła. Co jest możliwe, ale do tego potrzebne są idolki, które pozwoliły sobie na odwagę.

axamitek2006-06-02 22:55
a co to za plyta ? bo nie wiem? Takie pokazywanie paluchem nic nie pomoze...to nie o to idzie tylko o polską ukochanę dulszczyznę. A niech będzie sobie ktoś tam lesbijką czy pedąłem ...aby tylko tym nazbyt nie epatował. Trzeba przeczekać to co się w Polsce dzieje. Dać na przeczekanie. To długo nie potrwa.

shadowland2006-06-02 23:15
zgadzam sie ze idolki sa potrzebne, osoby ktore mozna podziwiac, identyfikowac sie pozytywnie szczegolnie jak sie ma nascie lat, napewno tak... ale coz, metoda jaka proponuje De Monik jest dla mnie nie do przyjecia; podejrzewam ze wiekszosc znanych osob staje przed takim dylematem: z jednej strony dzieki swojej pracy i talentowi osiagneli jakis sukces czyli: ludzie czytaja moje ksiazki, cenia moje aktorstwo, czy chodza na moje koncerty, jesli ujawnie sie jako les/gej ludzie juz zawsze beda postrzegac mnie przez ten pryzmat, moja praca, moj talent przestana miec znaczenie, moja orientacja przesloni wszystko, bedzie to stygmatyzacja juz do konca zycia, ja rozumiem ten lek i dlatego baaardzo podziwiam osoby, ktore mimo wszystko dokonuja publicznego comin outu ale to ich decyzja i ich konsekwecje, nie mozna nikogo w ten sposob szantazowac

axamitek2006-06-03 07:46
zgadzam sie z shadowlandem. w naszym kochanym kraju na coming out mogą sobie pozwolić ludzie : którzy są na topie swej kariery ( i wiedza ze coming out juz tu wiele nie zmieni), którzy mają pieniadze lub własną działalność, którzy nie mają nic do stracenia....w moim przypadku gdy tylko dowiedzieli się że jestem les...przestałam awansować..

De_Monik2006-06-03 10:00
jedna PODPOWIEDZ - dla lepszego zrozumienia tekstu - NIE O ZMUSZANIU do outowania sie jest ten felieton... A teraz zapraszam do ponownej lektury ;P

axamitek2006-06-03 13:37
ależ zrozumiałam. o tym aby krypto gejów lesbijki , które/rzy uciekają sie do krytyki homików a tym samym zaprzeczają swojej orientacji wytykać paluchami, że sami są homikami. Ale wiesz to ich sprawa a,że po świńsku postępują?! Teraz ich ukarać za to, że ryjki mają?! E...świat i tak wie kto z kim. Są z tego widać strasznie przestraszeni i mają do tego strachu prawo,a że takie postawy przyjmują no coż tchórzaki. Pewnie można i tak szybko część społeczeństwa "oświecić" że ten i ten ulubiony aktor to gej a ta pani to leska. Zrobić taką lustrację w jeden dzień na necie zareajestrowanym na wyspach dziewiczych i rozesłać do wszystkich poczytnych gazet linka tylko po co? Niestety to kwestia edukacji. Orentacji i kreowania świadomości. I dopóki będą zwyciężać w Polsce nurty niby prawicowe, niby dążace do umocnienia tradycyjnych wartości, te które mają patent na to co jes "koszerne" a co nie to będzie panoszyć się dulszcyzna. Jedyna szansa to przetrwanie. Po takiej niby prawicy przyjdzie czas na prawice albo i lewicę. Czas na tych co pozwolą myśleć inaczej Pozwolą na róznorodność na diversity i social corectness i wtedy może te ryjki odważą się powiedzieć, że są homikami. Trzeba ludziskom stworzyć klimat aby przestali się bać a przy takiej nagonce jaka jest tylko szaraki mogą sobie pozwolić na stawanie na barykady. Bronić nas homików mogą tylko heteryczne autorytety nikt więcej. Ufff. no to się nagadałam.

axamitek2006-06-03 13:46
a nie pomyslałaś, że niektóre ugrupowania specjalnie uderzają w temat homikowy aby uderzyć w samego Jareczka a tak naparwdę to mają gdzieś temat homikowy. Im idzie o Jareczka o to aby czuł się zaszczuty więc i on szczuć musi. Najbardziej prymitywny ale i skuteczny sposób na konkurencję polityczną. Uderzyć w czyjąś pięte achillesową.

Joey2006-06-03 16:12
de_Monik, ty właściwie powinnaś napisać do Petera Thachella i załozyć polski oddział OUTRAGE! Mnie się podoba idea tej organizacji - można sobie być gejem czy lesbijką i żyć w ukryciu. Jasne, że można. Ale kiedy się w tym ukryciu żyje AKTYWNIE uprawiając swój homoseksualizm, a jednocześnie wszem i wobec szkodzi gejom i lesbijkom lub ich wizerunkowi to przykro. Pręgierz i wskazanie paluchem, wymienienie z imienia i nazwiska oraz kategoryczne żądanie odpowiedzi na pytanie, jak się to życie prywatne ma do wizerunku publicznego danego delikwenta. I w takiej sytuacji w nosie mam dyskrecję, poszanowanie życia prywatnego czy co tam jeszcze. I nawet nie uważam, że powinno się takie udokumentowane informacje trzymać na "w razie czego" - bo to szantaż. Nie - jazda z tym do mediów. A jeśli komuś się karierkę zniszczy? Cóż...trzeba się zastanowić nim się zacznie podcinać gałąź, na której się siedzi. Jednak wyraźnie podkreślam - trzeba takie przypadki udokumentować oraz outować tylko tych, którzy swoją negatywną postawą sobie na to zasługują. A nie tchórzy, którzy heterobajdurzą ze strachu, że im wydawnictwo płytowe da wymówienie, albo uśmiercą ich bohatera tasiemca, w którym grają.

shadowland2006-06-03 17:26
sorry Joey ale to ze ktos sie nie ujawnia nie znaczy jeszcze ze komus szkodzi, co najwyzej nie pomaga ale to chyba karalne nie jest...

Joey2006-06-03 21:57
Shadowlandzie - czytaj DOKŁADNIE. Ja piszę o outowaniu osób homoseksualnych szkodzących homoseksualistom. VIPy zaś, o których dobrze wiadomo, kim są, a którzy robią z siebie hetero w mediach itp. to tylko niewarte uwagi żałosne tchórze. I jak dla mnie to mogą sobie siedzieć głęboko schowani, bo tacy zakamuflowani wcale nie zasługują na bycie naszymi idolami, ikonami, czy co tam jeszcze. Ja za idoli LGBT chcę mieć prawdziwe lesbijki i gejów, a nie biedaków, którzy traktują swoją "przypadłość" jak dopust boży. I na szczęście i tu i tam zaczynają się pojawiać także w wydaniu PL :-) To im warto poświęcić uwagę, a nie tchórzliwym piosenkareczkom i aktorzynom.

Ireth2006-06-03 22:01
No wlasnie, bo ja sie zgubilam. O czym jest wlasciwie Twoj tekst, De_Monik?

shadowland2006-06-03 22:38
wiec zasadniczo sie roznimy Joey bo ja szanuje i cenie te osoby o ktorych piszesz ze to "niewarte uwagi zalosne tchorze" cenie ich talent i rozumiem tez to, ze chca aby ich zycie prywatne pozostalo prywatne; nie cenie natomist pana z Outrage, bo fakt ze wszyscy wiedza ze jest on gejem nie czyni go jeszcze w moich oczach specjalnie ciekawa osobowoscia

Aj2006-06-04 11:31
problem w tym , że osoba publiczna specjalnie nie może liczyć, że w tej sferze będzie publiczna a w prywatnej osłonięta od oczu publiki. Niesety taki jest koszt bycia publicznym i co innego gdy z obawy bajdurzy się o swoim hetero-profilu a co innego gdy się idzie i pluje na własną orientację. I tu nic nie usparwiedliwia takiego postępowania, choć przyznam to niezwykle trudne i w naszym kraju chyba niewykonalne być homo i mieć narodowo-chrześcijańskie przekonania a takich jest przecież więcej. Stąd ten własny masochizm. Chyba tylko w Holandii był przypadek polityka, który mial prawicowe przekonania i homikowe ja. W HOLAnDII !!! A w POLSCE o jejku ale by było gdyby taki jeden i drugi narodowościowiec wyszedł i powiedział jestem homo, albo aktor, posłanka, pani ambasador, minister... mohery przed telewizorami by pospadała na podłogę :-))) Oj oj oj.... To takie bardzo idealsityczne podejście De_Monik, to pragnienie w naszym kraju idoli LGBT...raptem jeden aktor i jedna pisarka naszego zaścianka nie odmienią. Trzeba narodu świadomość zmieniać szeroko rozumianą edukacją i może za 20 lat coś się zmieni :-(. Proponuje najpierw poszukać oparcia w hetero autorytetach, które tubą za nami będą stały i edukowały swoją postawą gawiedź, a nie oczekiwać od zastraszonych znanych homików męstwa i rzucania się w ocean nienawiści czy podszytej anty-homikowym podejściem czy to zwykła checią wyoutowania z danej branży konkurencji. A takich co własnych opluwają faktycznie paluchem wskazać.

Joey2006-06-05 20:27
Shadowlandzie - cenić VIPów to ja mogę za ich twórczośc, ale kiedy dobrze wiemy, że dana osoba jest homo, a wmawia wszystkim, że jest inaczej to jest tchórzem. Koniec kropka. Jeśli chce mieć życie prywatne w spokoju to niech nie pokazuje się publicznie w sytuacjach jednoznacznych i niech nie gada idiotyzmów w wywiadach. Natomiast Peter Tachell nie pokazuje światu, że jest gejem - on pokazuje kto jest homo i szkodzi innym homikom. Obnaża hipokryzję i sprawia, że homoseksualny polityk, duchowny, urzędnik i czy inny decydent dwa razy się zastanowi, nim coś napyszczy przeciwko "swoim". Plus otwiera oczy ludziom, bo np. goszczenie u siebie choćby takiego prezydenta jak Robert Mugabe z Zimbabwe przestało być w dobrym tonie. Bo który cywilizowany przywódca państwa chce gościć u siebie kata.

shadowland2006-06-05 22:52
Joey, moge Cie prosic o podanie na stronie Twojego imienia i nazwiska+ jakies w miare aktualne zdjatko?;) jesli nie podasz- jestes tchorzem. Koniec kropka.;)

Ireth2006-06-07 20:51
Akurat to trafilas jak kula w plot, Shadowland, bo Joey swoje zdjecia nie raz zamieszczala, a i wyoutowana jest jak, nie przymierzajac, Jacek Poniedzialek :).

shadowland2006-06-07 21:19
jesli tak- to zwracam honor;)

LambdaWarszawa2006-06-28 14:32
po pierwsze to wiemy, że w Wielkiej Brytanii taka akcja outowania osób, które są homo i szkodziły własnej gałęzi przyniosła wielkie skutki, dzięki akcjom OUTRAGE i P.Tatchellowi. I tego nam potrzeba - podpowiadają nam to zagraniczni koledzy i koleżanki, potrzeba SKANDALU żeby ta Polska zaściankowa, dulszczyznowata się otrząsnęła. Jak również potrzeba nam szerokiej edukacji itp. innych działań, wszystkiego naraz najlepiej. Co do oming outu - przypominam, iż Navratilova też straciła kontrakty, pieniądze, ale żyje zgodnie z własnym sumieniem, bo to były głębokie lata 80. Ale teraz dzięki niej wiele les ma lepiej! Jestem za outowaniem szkodzących nas osób, popieram Joey. YGA

igrażka  graza_igrazka@wp.pl2006-06-29 23:53
YGA - też jestem za edukacją, ale ręce opadają, kiedy czytam o nowym wymysle ministra edukacji, w postaci programu --- Beniamin ---, który ma blokować szkodliwe dla młodzieży treści, a w praktyce blokuje większość portali gej-les. Natomiast Redwatch, ONR i Ku-Klux-Klan mają się dobrze. Zainstalowałam sobie to cudo i wpisałam w Google "Jestem lesbijką" - odpowiedź - STOP - zawartość zablokowana z powodu szkodliwych treści. Jak tu edukować, kiedy podkładają nam kłody pod nogi?

stanislawow2006-06-30 02:50
czasem człowiek wstydzi się samego siebie nie wie poco żyje kim jest i o co w tym wszystkim naprawdę chodzi..., szuka siebie prawdy miłości i to jest właśnie piękne.... Maniana...

Bzigo2006-08-25 13:01
No to zakładajmy ten polski OUTRAGE! Na co czekamy?

Joa2006-09-11 16:24
Ha,ha!Świetne!Jooo,no gdzie one wszystkie som...?Pochowały się;) A tak na poważnie,biznes sam w sobie jest,hm,sprzedawaniem siebie...show biz to naprawde max gówno i większość tych ludzi,tzw `medialnych` to zwykłe marionetki,znam paru takich osobiście - fatalna sprawa:/ oni nie są od tego,żeby mieć własne zdanie na jakikolwiek temat,tudzież demaskować się z czymś,co jest niemedialne!firmy fonograficzne i inne szity dyktują im,co mają mówić,a im zależy tylko na kasie.no ble,co zrobić.A już dawno uknułam z koleżanką chytry plan podłożenia bomb pod parę gniazd politycznych żmij tudzież pod siedziby `szlachetnych` instytucji...ja jestem za krwawa rewolucja;)))czarna lista jest coraz dłuższa!;)))

sara282006-10-26 03:36
de monk! ja tu nowa, oswajam sie z calym tym portallem...czytam...coz moge rzec, fajnie i madrze piszesz...na pewno wroce jeszcze do lektury , Twojego autorstwa...Pozdrawiam!

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2006-11-19 01:11
De_Monik MASZ ABSOLUTNĄ RACJE. MYŚLĘ PRAWIE A NAWET TAK SAMO JAK TY. JESTEM ZA JAK TU KOLEŻANKA WYŻEJ PISZE KRWAWĄ REWOLUCJĄ. NAWET KOSZTEM BEZPIECZEŃSTWA, PRAWA DO WŁASNEJ PRYWATNOŚCI, POSZANOWANIA GODNOŚCI OSOBISTEJ. TRZEBA WALCZYĆ!!! WYOBRAŻ SOBIE ŻE JAKIŚ CZAS TEMU ZOSTAŁAM POBITA ZA POGLĄDY DOT. MNIEJSZOŚCI SEKSUALNYCH BO STANĘŁAM W OBRONIE. I WCALE NIE NA MARSZU CZY JAKIEJŚ PARADZIE RÓWNOŚCI TYLKO NA PRZYSTANKU AUTOBUSOWYM!!! ZOSTAŁAM POBITA PRZEZ GRUPKE DZIEWCZYN ZA TO ŻE K U L T U R A L N I E ZWRÓCIŁAM UWAGĘ, JAK NAS OBRAŻAŁY, ZA TO ŻE T Ł U M A C Z Y Ł A M CZYM JEST HOMOFOBIA, ZA TO ŻE P O S T A W I Ł A M SIĘ!!! MIMO TO N I E Ż A Ł U J E TEGO CO ZROBIŁAM. MYŚLCIE SOBIE CO CHCECIE. TO BYŁO ŻYWE POGWAŁCENIE NASZYCH PRAW!!! TO CO NIEŻADKO PRZEŻYWAMY, CZUJEMY, MYŚLIMY, WIDZIMY JAK NAJBARDZIEJ MOŻNA PRZYRÓWNAĆ TROCHE DO IIWOJNY ŚWIATOWEJ, KOMUNY, ALBO CZASÓW WYBUCHU STANU WOJENNEGO, HOCIAŻ MAM 18 LAT TO WŁAŚNIE NIERAZ TAK SIĘ CZUJE. CHCIAŁABYM BYĆ WOLNA. SAM FAKT BYCIA LES, BI CZY GEJEM TO NIE JEST ŻADNO ZŁO. ALE BARDZO PRZYKRO I NIEZDROWO JAK TRZEBA UWAŻAĆ CO SIĘ MÓWI, GDZIE, JAK, DO KOGO, NAWET JAKIM TONEM, JAK NA KOGO PATRZY. ALBO JESZCZE LEPIEJ, CO JAST CZYSTYM PARADOKSEM, PARANOJĄ NP: Z JAKICH N I E Ś M I E J E SIĘ K A W A Ł Ó W. MAM CIĘ ZA IDOLA. POWAŻNIE. JESTEŚ SUPER. JESTEŚ WZOREM DO NAŚLADOWANIA, PODPORĄ. POZDRAWIAM ALEKSANDRA G. 88. 24.02.

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2006-11-19 01:44
WKUŻA MNIE JAK JAKIŚ HOMOFOB ! ROBI PROBLEM BO WIDZI LESBIJKE CZY GEJA PRZYTULONYCH DO SIEBIE A NP NIEPRZESKADZAJĄ MU CZY JEJ PISMA PORNOGRAFICZNE. ALBO FAKT ŻE JEST WSZELKA DYSKRYMINACJA KOBIET, OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, PSYCHICZNIE CHORYCH, ŻE CZĘSTO LUDZIE PRACUJĄ W SPARTAŃSKICH WARÓNKACH ZA BYLE GROSZE A PRACODAWCY NAGMINNIE ŁAMIĄ NAWET TE PODSTAWOWE PRAWA CZŁOWIEKA! FAKT ŻE JEST KORUPCJA, PATOLOGIE SPOŁECZNE, WIĘKSZOŚĆ NASZYCH POLITYKÓW TO WSPÓŁCZEŚNI BARBAŻYŃCY, HIPOKRYCI, ZŁODZIEJE,AFERZYŚCI,KŁAMCY I ZACOFANE, NIEDOROZWINIĘTE, PIER... H O M O F O B Y!!! , WYKRZYKUJE SIĘ HASŁA: '' BÓG, HONOR, OJCZYZNA'' A PONIŻA,WYZYWA I BIJE ZA TO ŻE JAKAŚ TAM OLA PRÓBOWAŁA WYTŁUMACZYĆ CZYM JEST H O M O F O B I A. COŚ JESZCZE LEPSZEGO : ZABIJA SIĘ DLA IDEII , RELIGI I DÓBR MATERIALNYCH !!! CO TO MA DO CHOLERY BYĆ!!! TO JEST NORMALNE ?!!!

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2006-11-19 06:11
PISZCIE DO MNIE NA MAJLA ALBO NA GG 8128314. POZDRAWIAM =)

heteromaster2007-01-24 20:32
czy wibrator zastąpi wam prawdziwego kutasa-ciepłego-silnego-i mokrego, ktory staje na bacznosc na wasz widok pomyslcie ile tracicie nie mogac wziasc go do buzi i pobawic sie jajkami... poczuc te naturalna moc pomiedzy nogami... albo to pchniecie w dupe... te skoki na bolu jaka kobieta zastapi wam prawdziwe jebanie drogie pani gdyby istnialo cos takiego jak homoseksualizm lub inne temu podobne to adam nie dymal by ewy w raju tylko wzial by sie za jakies zwierzatko ewntualnie zaczal by sie przystawiac do boga... a ewa nie dala by mu dupy tylko zabawiala sie patykiem... pozdraiam

Prawdziwy_Polak2007-02-20 08:50
PEDAŁY NIE MAJĄ ŻADNYCH PRAW

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2007-04-02 13:13
Numer gg nieaktualny . Obecny to taki 1500141.

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2007-04-02 13:29
Prawdziwy_ polaku - jak piszesz ''pedały '' to też ludzie ! Też czują , myślą widza i słyszą. Mamy prawo do wyrażania własnych poglądów, decydowania z kim chcemy BYĆ , ŻYĆ , KOCHAĆ !!! Czy Wam - HOMOFOBOM to podoba się czy nie !!! Fakt że np ja kocham kobiete - nikomu krzywdy nierobię ! Nienarzucam własnej woli , światopoglądu , szanuje prawa innych. Niegłoszę skrajnych homofobicznych / ksenofobicznych / rasistowskich / pogladów. To co tu piszesz , reprezentujesz sobą odrazu widać ze masz niski poziom kultury i wiedzy. Czy wogule JESZCZE masz ???

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2007-04-02 13:44
To TY stanowisz problem .

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2007-04-02 14:00
Mam jeszcze potrzebe napisania czegoś ważnego , jakże ISTOTNEGO ! '' Nie kobiety, mężczyżni i dzieci żydowskiego pochodzenia stanowili problem w Trzeciej Rzeszy, lecz ANTYSEMITYZM. Nie mężczyżni i kobiety o czarnym kolorze skóry stanowili problem w USA czy w RPA, tylko RASIZM . Problemem współcześnie nie kobiety, domagające się rownouprawnienia, lecz DYSKRYMINACJA i PRZEMOC ktora je spotyka. I NIE G E J E, L E S B I J K I, CZY OSOBY T R A N S P Ł C I O W E / B I STANOWIĄ ZAGROŻENIA DLA ŁADU SPOŁECZNEGO CZY RODZINY, TYLKO H O M O F O B I A I CI KTÓRZY JAWNIE LUB MILCZĄCO NA NIĄ Z E Z W A L A J Ą !!!!!!!!!

SILNA88  InnaGG5585522@interia.eu2007-04-02 14:09
Chętnie porozmawiałabym z tobą twarzą w twarz ale to chyba nie jest możliwe. To może na gg ? 1500141. Dam sobie ręke uciąć że jesteś człowiekiem o skrajnych poglądach , wąskich horyzontach umysłowych i niskiej kulturze osobistej . Być może nawet z upośledzeniem umysłowym ( ! ) =)))) Ja osobiście jestem lesbijką , chociaż kiedyś próbowałam wmówić sobie że bi z wielką przychylnością do kobiet. Kocham dziewczyne i dobrze mi z tym. To jak będzie - napiszesz coś do mnie na gg lub maila ? Mój aktualny numer już wyrzej podałam.

mem2007-05-06 23:42
ojej... ten heteromaster to mnie troszkę rozbawił:P cóż za ciekawe podejście do biblii:P pisma skądinąd natchnionego któremu należy się szacunek:) pozdrawiam cię oczywiście heteromasterze... ale kto jest tutaj zboczony??:D kto tu patrzy cały czas na te sprawy przez "pryzmat seksu"?? aaaa... bo to jest najbardziej intrygujące:) jak kobieta z mężczyzną to robią to wiadomo - każdy to wie, nawet dziecko:) ale jak kobieta z kobietą?? to już się ludzie z młodzieży wszechpolskiej i Prawdziwi_polacy zastanawiają:P sami zberaźnicy... afee:P A co do was drogie koleżanki: spokojnie:) nie rozogniajcie się tak, szanujcie siebie a inni będą was szanowali, takie moje zdanie. eh... dlaczego ludzie myślą tylko i wyłącznie o seksie??:)a mężczyźni w szczególności, no niestety... tak są skonstruowani że muszą. W czasie gdy kobieta potrafi przez kilka dni w ogóle nie myśleć o sprawach seksualnych, mężczyzna myśli praktycznie co dziennie kilka razy dziennie...:P Panowie w takich sytuacjach polecam jakąś niezobowiązującą literaturę:P I ograniczenie pornosów:P

alfreda2007-06-10 19:49
Brawo De_Monik! Brawo, brawo, brawo! Wywołałaś dyskusję. A że słowem pisanym dotknęłaś nas dogłębnie po raz kolejny - raz jeszcze laury składam na Twą głowę. I napiszę to raz jeszcze: brawo.

dianas3kawka  dianas3kawka@o2.pl2007-09-30 02:23
Ja wiem jedno... całować clitoris, to boskie doznania. Znamy lepsze?

dianas3kawka  dianas3kawka@o2.pl2007-10-05 23:29
Jestem młodą osobą i nie stać mnie na refleksje o starości... Każda z nas jest w jakimś momencie młoda i czująca się młodo. Poszukuję osoby spełniającej uwarunkowania na tle erotycznym...

dianas3kawka  dianas3kawka@o2.pl2007-10-21 02:16
Samo lesbijstwo jest przepiękne. Doświadczyłam zaś brutalnego potraktowania mnie jako partnerki. Gdzie są standardy zachowań ludzkich?

abuba  abando57@gmail.com2008-04-17 20:59
To mnie sprawdż nawet w Polsce i niestety nie jestem w stanie przewidzieć czy już wolno mi sie ujawnić i czy nie zagrozi to mnie i mojej rodzinie .Chyba jednak bym siębała niestety..jeszcze ..ale to jest kwestia czasui klerykalnej Polski ....pewnie nie dożyję ..ale ..

abuba  abando57@gmail.com2008-04-17 21:00
To mnie sprawdż nawet w Polsce i niestety nie jestem w stanie przewidzieć czy już wolno mi sie ujawnić i czy nie zagrozi to mnie i mojej rodzinie .Chyba jednak bym siębała niestety..jeszcze ..ale to jest kwestia czasui klerykalnej Polski ....pewnie nie dożyję ..ale ..

dianas3kawka2008-12-02 01:58
A jak mam Ciebie sprawdzić? Abuba? Albo może w jaki spsób chcesz, żebym Ciebie sprawdziła?


Dopisywanie opini, tylko dla zarejestrowanych użytkowniczek portalu

Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Witaj, Zaloguj się

NAPISZ DO NAS

Masz uwagi, zauważyłaś błędy na tej stronie?
A może chciałabyś opublikować swój tekst?
- Napisz do nas!

NEWSLETTER I SPOŁECZNOŚCI

Chcesz być powiadamiana o nowościach w portalu? Zarejestruj się i zaprenumeruj nasz newsletter lub kanał Nowości RSS!
Możesz też dołączyć do naszej strony na Facebook lub Twitter. Zapraszamy!

  ZOBACZ TAKŻE  

Ostatnio komentowane:

opowiadania_erotyczne Kino
dorja To jest fajne :P opinia dodana 2020-08-31 00:16:42
muzyka Zawsze mocno żyłam i teraz mam co wspominać
Hitoshi W piątek byłam na koncercie Closterkeller. Anja jest niesamowitą kobietą, jest charyzmatyczna, silna i pewna siebie, dała przepiękny występ. Uwielbiam ją.... opinia dodana 2012-11-05 20:27:47
literatura Muskając aksamit - Waters Sarah
Czytałam i później widziałam film BBC. Polecam obie wersje, a na deser \" Złodziejkę\" \r\nFantastyczne...

Dołącz do naszej społeczności!

nowe i najaktywniejsze profile:

© KOBIETY KOBIETOM 2001-2020